Training Sturen op Klantgericht Gedrag

Je bent als leidinggevende druk met de dagelijkse gang van zaken. Wellicht kost het je al genoeg energie en moeite om de bezetting rond te krijgen en alle klantvragen tijdig te beantwoorden. En dan moet je ook nog je team aansturen en ontwikkelen?

Je snapt: leidinggeven aan je team, is leidinggeven aan jezelf. Onderbreek je dagelijkse routine en werk aan het teamresultaat door eerst aan jezelf te werken. Hoeveel ruimte creëer jij voor jezelf en het team om werkelijk aan klantgerichtheid te werken? Wat merkt de klant nu en wat mag - moet! - beter? Hoe pak jij dat aan? Hoe stuur jij op die ontwikkeling in proces en gedrag?

Jouw trainer/coach
Neem contact op

De voordelen

- Na de training heb je inzicht in de wijze waarop jij als leidinggevende je team 'empowert' om in gedrag de klant centraal te stellen.
- Stijlen van leidinggeven komen in de training aan bod, zodat je weet wanneer jij in het aansturen van je medewerkers welke stijl op welk moment moet gebruiken.
- Door op een veilige manier een medewerker aan te spreken én te complimenteren vergroot je de motivatie en versterk je de competentie van je medewerker!
- Deze training is ook in coachingsvorm te volgen, één op één dus.

Gedrag is aan en af te leren. Dat is bekend. Hoe doe jij dat met jouw team ten aanzien van klantgericht gedrag?

Wij hebben gasten, geen klanten. Hoe houden jullie daar rekening mee?
Aansluiten bij de praktijk van alledag: dat is één van onze onderwijskundige waarden. Wij willen daarom de taal spreken van jouw organisatie en jouw mensen. Natuurlijk spreken wij dan over gasten. Of over bezoekers, of over cliënten, of over bewoners etc. Klantmeesters komt niet 'met een pakketje' onder arm een training verzorgen. Nee, wij leveren graag maatwerk, passend voor jouw medewerkers.
No items found.
No items found.

Wil jij dat ook?

Graag hebben wij contact en maken wij kennis met je.
Alles begint met een gesprek. Dus... wanneer komt het uit?

Contact: ontmoet ons

Klantmeesters heeft een landelijke dekking: onze trainers staan voor je klaar waar dat nodig is. Centraal in Nederland hebben wij een ontmoetingsplek.

Totaalaanpak:
- Klantkijkers: meet, weet, deel...
- Klantmeesters: ...leer, presteer, beheer

Beiden zijn onderdeel van Driepunt B.V.

Training of informatie aanvragen?

Voel je welkom met al je vragen!
Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Dank voor je bericht, wij nemen contact met je op!
Oops! Something went wrong while submitting the form.