Training Omgaan met Klachten

Een klacht is een kans. Of: een klacht is een gratis advies. Als je met zo'n mindset met klachten omgaat, doe je in je gedrag het vaak al heel anders. Wat is een goede manier om met een klacht om te gaan? Wat is een definitie van een klacht? Dat leren je medewerkers in deze training. Welke vaak gehoorde klachten hoor je in jouw organisatie? Wat kunnen we daarmee doen? Een klacht opvangen is één, een klacht oplossen is twee. En wat zien wij in de praktijk? Vaak dat we al 'rennen' voor die oplossing, terwijl we het opvangen overslaan. Laat dat nu heel belangrijk zijn in de relationele omgang met klanten. Meer leren en vooral oefenen? Doe mee met deze training!

Neem contact op

Wil jij dat je team correct op klachten reageert?

Wij hebben gasten, geen klanten. Hoe houden jullie daar rekening mee?
Aansluiten bij de praktijk van alledag: dat is één van onze onderwijskundige waarden. Wij willen daarom de taal spreken van jouw organisatie en jouw mensen. Natuurlijk spreken wij dan over gasten. Of over bezoekers, of over cliënten, of over bewoners etc. Klantmeesters komt niet 'met een pakketje' onder arm een training verzorgen. Nee, wij leveren graag maatwerk, passend voor jouw medewerkers.
No items found.
No items found.

Wil jij dat ook?

Graag hebben wij contact en maken wij kennis met je.
Alles begint met een gesprek. Dus... wanneer komt het uit?

Contact: ontmoet ons

Klantmeesters heeft een landelijke dekking: onze trainers staan voor je klaar waar dat nodig is. Centraal in Nederland hebben wij een ontmoetingsplek.

Totaalaanpak:
- Klantkijkers: meet, weet, deel...
- Klantmeesters: ...leer, presteer, beheer

Beiden zijn onderdeel van Driepunt B.V.

Training of informatie aanvragen?

Voel je welkom met al je vragen!
Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Dank voor je bericht, wij nemen contact met je op!
Oops! Something went wrong while submitting the form.