Training Klantgericht Schrijven

Klantgericht zijn in je teksten: hoe doe je dat? Denk aan e-mails, offertes, reviews, websites: we schrijven nog genoeg. Een juiste manier is daarbij belangrijk. Natuurlijk moet het qua spelling en zinsopbouw goed zijn, maar waar kun je nog meer op letten? In deze praktische training leren wij je het. Hoe ben je u-gericht, op welke wijze omschrijf je de voordelen voor je klant en hoe maak je je teksten kort en bondig? Klantmeesters sluit aan bij jouw praktijk, dus we vragen je eigen schriftelijke communicatiemiddelen mee te nemen. Daarmee gaan we praktisch aan de slag, zodat je je eigen nieuwe, klantgerichte teksten meteen kunt gebruiken.

Graag stellen wij een passende trainer aan je voor
Neem contact op

De voordelen

- Deze training kun in groepsvorm (een deel van je team of een geheel team), maar kun je ook individueel aanvragen
- Door de aansluiting bij jouw de praktijk van je eigen organisatie neem je meteen klantgerichte teksten mee, die je gaat gebruiken
- Het is mogelijk deze training online te volgen
- Deze training duurt een dagdeel als het gaat om korte teksten / één medium. Of langer, bijvoorbeeld als je een flink plan wilt schrijven en je daar gedegen aan wilt werken

Je bent hartelijk welkom bij Klantmeester of wij komen naar jou toe

Wij hebben gasten, geen klanten. Hoe houden jullie daar rekening mee?
Aansluiten bij de praktijk van alledag: dat is één van onze onderwijskundige waarden. Wij willen daarom de taal spreken van jouw organisatie en jouw mensen. Natuurlijk spreken wij dan over gasten. Of over bezoekers, of over cliënten, of over bewoners etc. Klantmeesters komt niet 'met een pakketje' onder arm een training verzorgen. Nee, wij leveren graag maatwerk, passend voor jouw medewerkers.
No items found.
No items found.

Wil jij dat ook?

Graag hebben wij contact en maken wij kennis met je.
Alles begint met een gesprek. Dus... wanneer komt het uit?

Contact: ontmoet ons

Klantmeesters heeft een landelijke dekking: onze trainers staan voor je klaar waar dat nodig is. Centraal in Nederland hebben wij een ontmoetingsplek.

Totaalaanpak:
- Klantkijkers: meet, weet, deel...
- Klantmeesters: ...leer, presteer, beheer

Beiden zijn onderdeel van Driepunt B.V.

Training of informatie aanvragen?

Voel je welkom met al je vragen!
Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Dank voor je bericht, wij nemen contact met je op!
Oops! Something went wrong while submitting the form.