Training Gastvrij zijn naar Duitsers

Er komen jaarlijks zeer veel oosterburen uit Duitsland naar Nederland. Zakelijk en leisure. Via Klantmeesters kun je je team op een juiste manier leren omgaan met deze Duitse gasten. Niet alleen het gastvrij zijn staat centraal, maar juist ook het commercieel zijn. De focus ligt daarbij op wat jij als medewerker in je gedrag kunt doen. Daarbij leer je een aantal basiszaken over Duitsers (zij hebben graag hun hond mee op reis) en weet je waar je als horecabedrijf op moet letten (altijd een Duitse menu kaart voor handen hebben!). In de training oefen je een aantal Duitse basiszinnen, die je in je rugzak meeneemt om in je eigen praktijk te gebruiken. Sehr hilfreich!

Contact card titel
Neem contact op

De voordelen

- Vanaf drie personen al incompany in te plannen
- Een trainer veel ervaring in Duitse drankenkennis: mét proeverij mogelijk!
- De training kan ook als teambuildende activiteit worden ingezet
- Kortcyclisch: van twee uur tot één dagdeel
Wij hebben gasten, geen klanten. Hoe houden jullie daar rekening mee?
Aansluiten bij de praktijk van alledag: dat is één van onze onderwijskundige waarden. Wij willen daarom de taal spreken van jouw organisatie en jouw mensen. Natuurlijk spreken wij dan over gasten. Of over bezoekers, of over cliënten, of over bewoners etc. Klantmeesters komt niet 'met een pakketje' onder arm een training verzorgen. Nee, wij leveren graag maatwerk, passend voor jouw medewerkers.
No items found.
No items found.

Wil jij dat ook?

Graag hebben wij contact en maken wij kennis met je.
Alles begint met een gesprek. Dus... wanneer komt het uit?

Contact: ontmoet ons

Klantmeesters heeft een landelijke dekking: onze trainers staan voor je klaar waar dat nodig is. Centraal in Nederland hebben wij een ontmoetingsplek.

Totaalaanpak:
- Klantkijkers: meet, weet, deel...
- Klantmeesters: ...leer, presteer, beheer

Beiden zijn onderdeel van Driepunt B.V.

Training of informatie aanvragen?

Voel je welkom met al je vragen!
Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Dank voor je bericht, wij nemen contact met je op!
Oops! Something went wrong while submitting the form.