Training Commercieel Denken en Doen

Wat voor de één commercieel to much is, is voor de ander nog lang niet gehaaid genoeg. Waar ligt de lat in jouw organisatie? Wil je dat mensen meer alert zijn in hun acquisitie competenties of...

De voordelen

- Klantmeesters heeft ook een variant voor commerciële tijgers, die dagelijks commercieel moeten zijn én bereid zijn tóch nog bij te leren
- Geweldig in combinatie met Mystery Onderzoek: een offerte call, een advies gesprek of een mailaanvraag. Wat merkt de Mystery Guest?
- Klantgerichtheid en commercialiteit zijn 'broertje-zusjes' vinden wij: ze horen bij elkaar. Met deze training krijg je dat tussen de oren van je team
- De training kan losstaand gegeven worden (een dag of dagdeel), maar Klantmeesters verzorgt ook trajecten van meerdere trainingssessies: zo kun je bouwen aan een commerciële cultuur
Wij hebben gasten, geen klanten. Hoe houden jullie daar rekening mee?
Aansluiten bij de praktijk van alledag: dat is één van onze onderwijskundige waarden. Wij willen daarom de taal spreken van jouw organisatie en jouw mensen. Natuurlijk spreken wij dan over gasten. Of over bezoekers, of over cliënten, of over bewoners etc. Klantmeesters komt niet 'met een pakketje' onder arm een training verzorgen. Nee, wij leveren graag maatwerk, passend voor jouw medewerkers.
No items found.
No items found.

Wil jij dat ook?

Graag hebben wij contact en maken wij kennis met je.
Alles begint met een gesprek. Dus... wanneer komt het uit?

Contact: ontmoet ons

Klantmeesters heeft een landelijke dekking: onze trainers staan voor je klaar waar dat nodig is. Centraal in Nederland hebben wij een ontmoetingsplek.

Totaalaanpak:
- Klantkijkers: meet, weet, deel...
- Klantmeesters: ...leer, presteer, beheer

Beiden zijn onderdeel van Driepunt B.V.

Training of informatie aanvragen?

Voel je welkom met al je vragen!
Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Dank voor je bericht, wij nemen contact met je op!
Oops! Something went wrong while submitting the form.