Training Klantgericht Denken en Doen

Welkom, beste klant! Hoe laat je jouw klant de best mogelijke customer journey ervaren? Waarin maken jouw medewerkers verschil? Deze training geldt zowel als basis als verdieping: het is maatwerk voor jouw organisatie, jouw situatie en jouw mensen. De focus ligt bij het klantgerichte gedrag: wat maakt dat jouw klant zich gehoord voelt, thuis voelt, serieus genomen voelt? Hoe zorg je voor een juiste verwachtingsmanagement? Van satisfiers tot gedragswaarden: in de training komt van alles voorbij. Bovendien: naast het bewustworden van klantgerichtheid gaan we ook oefenen. Wat zeg je letterlijk en wat doe je?

Neem contact op

De voordelen

- Een dag, een dagdeel of een tweedaagse: we kunnen alle kanten op, je krijgt altijd een passend programma!
- Deze training kan ook prima met teambuildende elementen verrijkt worden, leerzaam én leuk als teamuitje
- Van drie deelnemers tot 103 deelnemers: vanuit Klantmeesters ontwikkelen wij een inhoudelijk en onderhoudend curriculum
- Hoe scherper de leer- en gedragsdoelen, hoe beter de transfer naar je eigen praktijk: wij helpen daarmee

Ons trainingsprogramma is maatwerk: wat zijn jouw wensen?

Wij hebben gasten, geen klanten. Hoe houden jullie daar rekening mee?
Aansluiten bij de praktijk van alledag: dat is één van onze onderwijskundige waarden. Wij willen daarom de taal spreken van jouw organisatie en jouw mensen. Natuurlijk spreken wij dan over gasten. Of over bezoekers, of over cliënten, of over bewoners etc. Klantmeesters komt niet 'met een pakketje' onder arm een training verzorgen. Nee, wij leveren graag maatwerk, passend voor jouw medewerkers.
No items found.
No items found.

Wil jij dat ook?

Graag hebben wij contact en maken wij kennis met je.
Alles begint met een gesprek. Dus... wanneer komt het uit?

Contact: ontmoet ons

Klantmeesters heeft een landelijke dekking: onze trainers staan voor je klaar waar dat nodig is. Centraal in Nederland hebben wij een ontmoetingsplek.

Totaalaanpak:
- Klantkijkers: meet, weet, deel...
- Klantmeesters: ...leer, presteer, beheer

Beiden zijn onderdeel van Driepunt B.V.

Training of informatie aanvragen?

Voel je welkom met al je vragen!
Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Dank voor je bericht, wij nemen contact met je op!
Oops! Something went wrong while submitting the form.