Horeca Gastvrijheidstraining

"Vriendelijkheid kost niets...". Een warm welkom, fijne en professionele service kan je horeca zaak wél onderscheiden van de concurrent. Geef je medewerkers een energieke boost die ervoor zorgt dat ze nog gemotiveerder en met nog meer plezier aan de slag gaan!

Doelgroep: Horeca, operationeel team en management
Doelgroep grootte: 1-20 personen
Duur: 4 uren

Klantmeesters werkt zowel met maatwerk trainingen als vaste programma's. In dit geval is een vast programma voor handen. Daarmee krijg je dan ook onze vaste trainer Mike. Deze vragen en andere vragen komen aan bod:

- Hoe goed ken je je bedrijf? En je collega’s?
- Hoe gebruik je je zintuigen in je werk?
- Wanneer vraag je /geef je hulp?
- Wat verkoop je precies?
- Welke taken voer je uit?
- Waar let je op tijdens je werkzaamheden?
- Hoe efficiënt ga je te werk?
- Hoe verwelkom je je gasten?
- Hoe ga je om met vragen van gasten?
- Hoe zorg je ervoor dat gasten terugkomen?

Dit past jouw team na de training toe:

- Betere waarneming van jullie eigen werkomgeving
- Stellen van betere vragen
- Het verwelkomen van gasten op een manier die zij waarderen
- Meer tijd en aandacht aan gastvrijheidstechnieken
- Betere samenwerking met collega’s en management
- Slimmer en efficiënter werken
- Meer bewustzijn van kosten en gebruik van materialen/producten
- Meer zelfvertrouwen door meer kennis en kunde

Neem contact op

De voordelen

- Meer tijd en aandacht voor de gasten
- Betere gastwaarderingen
- Hogere bestedingen (het gemiddeld bonbedrag stijgt)
- Meer zelfvertrouwen in het werk en dus meer werkplezier
- Door elkaar beter te leren kennen, kun je je mensen beter inzetten op verschillende taken: efficiëntere samenwerking, dus kostenbesparing
- Beter omgaan met inkoop en verspilling, dus kostenbesparingen

Wij hebben gasten, geen klanten. Hoe houden jullie daar rekening mee?
Aansluiten bij de praktijk van alledag: dat is één van onze onderwijskundige waarden. Wij willen daarom de taal spreken van jouw organisatie en jouw mensen. Natuurlijk spreken wij dan over gasten. Of over bezoekers, of over cliënten, of over bewoners etc. Klantmeesters komt niet 'met een pakketje' onder arm een training verzorgen. Nee, wij leveren graag maatwerk, passend voor jouw medewerkers.
No items found.
No items found.

Wil jij dat ook?

Graag hebben wij contact en maken wij kennis met je.
Alles begint met een gesprek. Dus... wanneer komt het uit?

Contact: ontmoet ons

Klantmeesters heeft een landelijke dekking: onze trainers staan voor je klaar waar dat nodig is. Centraal in Nederland hebben wij een ontmoetingsplek.

Totaalaanpak:
- Klantkijkers: meet, weet, deel...
- Klantmeesters: ...leer, presteer, beheer

Beiden zijn onderdeel van Driepunt B.V.

Training of informatie aanvragen?

Voel je welkom met al je vragen!
Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Dank voor je bericht, wij nemen contact met je op!
Oops! Something went wrong while submitting the form.